Forum www.wadytwarzoczaszki.fora.pl Strona Główna www.wadytwarzoczaszki.fora.pl
Zespoły wad wrodzonych twarzy i czaszki
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Turnusy.. pytania i inf
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.wadytwarzoczaszki.fora.pl Strona Główna » Informacje i pytania na temat: Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Turnusy.. pytania i inf
Autor Wiadomość
Izabela11
Administrator
Administrator


Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1803
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

Post
Idea Czy mógłby mi ktoś napisać jak wygląda krok po kroku załatwienie turnusu dla dziecka z dofinansowaniem lub bez Smile
Czy może nam za to zapłacić fundacja i jak to z nimi załatwić tak abyśmy my nie musieli pokrywać żadnych kosztów

Złożyłam dokumenty na turnus do Opieki Społecznej i co dalej Question
Co do opieki to nie wiem ale jesli chodzi o fundację, to zgłaszasz na turnusie, że płatne z fundacji i oni wystawiają odpowiednio fakturkę i powinni też sami od razu wysłac ją do Fundacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Izabela11 dnia 2010-01-14, w całości zmieniany 1 raz
2010-01-14 Zobacz profil autora
Tasha
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Płeć: Kobieta

Post
Izabela11 napisał:
Idea Czy mógłby mi ktoś napisać jak wygląda krok po kroku załatwienie turnusu dla dziecka z dofinansowaniem lub bez Smile
Czy może nam za to zapłacić fundacja i jak to z nimi załatwić tak abyśmy my nie musieli pokrywać żadnych kosztów
Złożyłam dokumenty na turnus do Opieki Społecznej i co dalej Question


Z tego co wiem jest możliwość aby jakaś fundacja pokryła koszty. Moja mama ostatnio ciągle namawia mnie na taki turnus (moja chrzestna jest wolontariuszką w fundacji i jej mówiła co i jak). Przyznam, że 3 tyg nad morzem to kuszaca propozycja i sama sie pwoli zaczynam nad tym zastanawiać.


Post został pochwalony 0 razy
2010-01-14 Zobacz profil autora
Izabela11
Administrator
Administrator


Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1803
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

Post
Jeszcze zimowiska u nas się nie zaczęły ( młody spedzi je w CZMP na rehabilitacjach - będzie dojeżdżał dzień w dzień) a ja już zaklepałam mu turnus rehabilitacyjny w wakacje od 21 lipca do 4 sierpnia w [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście spędzi go z tatusiem a ja pierwszy raz odpocznę od moich facetów Razz Zawsze któryś mnie pilnował Wink
Trochę się namęczyłam aby znaleźć odpowiedni obiekt dla nich bo jeden chciał jeziora a drugi Bieszczady - jaka była ich mina jak znalazłam jedno i drugie -> czyli przyjemne z pożytecznym. Teraz nie mają wyboru Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
2010-02-10 Zobacz profil autora
titusiek
Administrator
Administrator


Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy

Płeć: Kobieta

Post
Poniżej link do - Turnus neurologiczny z rehabilitacją neurologopedyczną dla osób z zaburzeniami mowy
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze komuś przyda się ta informacja. My z Lidka sie wybieramy. Powinno byc ok (znamy dwie neurologopedki, które tam będą). Są jeszcze miejsca.


Post został pochwalony 0 razy
2010-02-16 Zobacz profil autora
ELŻBIETA2
Początkujący
Początkujący


Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

Post
titusiek napisał:
Poniżej link do - Turnus neurologiczny z rehabilitacją neurologopedyczną dla osób z zaburzeniami mowy
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze komuś przyda się ta informacja. My z Lidka sie wybieramy. Powinno byc ok (znamy dwie neurologopedki, które tam będą). Są jeszcze miejsca.


Witam my z Elą sie wybieramy mam właśnie jutro dzwonić,jesteśmy świeżo bo badaniach i mamy sie rehabilitować i logopedia i czekać na pierwsze kroki .My również jesteśmy z okolic Zielonej gory bliżej kożuchowa moze się spotkamy? byłoby super. A tak zapytam jak tam z rehabilitacja taka porządna ,"mocna " pierwszy raz tam jedziemy i jestem ciekawa bo koszt tez nie mały a z drugiej strony blisko mam.Była Pani w Zgorzelcu na rehabilitacji?


Post został pochwalony 0 razy
2010-02-18 Zobacz profil autora
titusiek
Administrator
Administrator


Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy

Płeć: Kobieta

Post
Witam, w Zgorzelcu nie byłyśmy. Fajnie byłoby się spotkać. Ja jestem bezgranicznie wierna Stobnu – polecam tam neurologopedę - A. Wesołowska. A w Zielonej Górze – neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji - mgr Mirosława Rządzka [link widoczny dla zalogowanych] Obydwie rewelacja. Myślę, że rehabilitacja w Radzyniu będzie spoko.


Post został pochwalony 0 razy
2010-02-18 Zobacz profil autora
ELŻBIETA2
Początkujący
Początkujący


Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

Post
witam prawdopodobnie się w radzyniu spotkamy mamy termin na 15 sierpnia i pierwszy raz teraz własnie jesteśmy na turnusie w zgorzelcu,jestem zadowolona z rehabilitacji i pani psycholog takich super warunków jak stobno to niestety tam niema .


Post został pochwalony 0 razy
2010-04-09 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.wadytwarzoczaszki.fora.pl Strona Główna » Informacje i pytania na temat: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin